aplikacja_nasz_bank - bswartkowice.pl

Przejdź do treści
Aplikacja mobilna Nasz Bank
Aplikacja mobilna Nasz Bank jest wygodną i bezpieczną formą dostępu do Twojego konta bankowego z urządzenia mobilnego np. smartfonu czy tabletu.


Aplikacja umożliwia obsługę rachunków bankowych za pośrednictwem urządzeń mobilnych typu smartfon, tablet. Pozwala na kontrolę Twoich finansów w dowolnym miejscu i czasie. Aby korzystać z Aplikacji mobilnej musisz posiadać dostęp do bankowości internetowej (własny indywidualny identyfikator i hasło) oraz włączoną w banku usługę Aplikacji mobilnej.

Niezbędny jest pakiet danych internetowych, ponieważ Aplikacja mobilna łączy się z odpowiednim serwerem przez Internet.

Aplikacja mobilna działa poprawnie na urządzeniu z systemem operacyjnym Android od wersji 5.0.

Zalecana jest zmiana ustawień systemu operacyjnego smartfona: Ustawienia > Aplikacje > Nasz Bank > Aplikacje na wierzchu - opcja powinna być włączona.

Dzięki Aplikacji mobilnej Nasz Bank zyskujesz:
• mobilność – Aplikacja mobilna dostosowana jest do urządzeń przenośnych: smartfony, tablety;
• dostępność usług banku z przenośnych urządzeń np. smartfonu, tabletu 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas;
• wygodę – wygodna kontrola środków na rachunkach;
• mobilną autoryzację dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej;
• satysfakcję korzystania z usług banku.

Instrukcje obsługi aplikacji mobilnej Nasz Bank:
Bank Spółdzielczy w Wartkowicach z siedzibą w Wartkowicach 99-220 Wartkowice, ul. Targowa 12, wpisany przez Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym za nr 0000117250, NIP:8281011234, REGON:000502948, Bank Spółdzielczy w Wartkowicach podlega nadzorowi
Komisji Nadzoru Finansowego
CODE SWIFT: GBWCPLPP
.
Wróć do spisu treści