
Garmin Pay
Garmin Pay
Jak działa Garmin Pay?Usługa Garmin Pay to transakcje zbliżeniowe opracowane z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu czy przekąsić coś podczas przejażdżki, usługa Garmin Pay umożliwia szybkie i proste dokonywanie zakupów przy użyciu wyłącznie zegarka. Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu.
Jaki jest zasięg działania Garmin Pay?Dla wszystkich posiadaczy zegarków Garmin posiadających odpowiednią funkcjonalność transakcje zbliżeniowe Garmin Pay umożliwiają szybsze, bezpieczniejsze i wygodne płatności.
Jak obsłużyć Garmin Pay?Niemal we wszystkich miejscach, w których można dokonywać płatności zbliżeniowych.
Czy Garmin Pay jest bezpieczny?Wystarczy kilka szybkich dotknięć, aby uzyskać dostęp do usługi Garmin Pay z poziomu zgodnego zegarka firmy Garmin. Podaj hasło, wybierz odpowiednią kartę ze swojego wirtualnego portfela, a następnie przytrzymaj nadgarstek w pobliżu czytnika kart — to wszystko. Nie trzeba korzystać z telefonu, karty czy pieniędzy.
Z jakimi kartami współpracuje Garmin Pay?Firma Garmin bardzo poważnie traktuje bezpieczeństwo informacji o płatności. To dlatego usługa Garmin Pay chroni dane użytkownika, wykorzystując przypisane do danego zegarka numery kart i kody transakcji za każdym razem, gdy użytkownik dokonuje płatności. Numer posiadanej karty nie jest przechowywany w urządzeniu ani na naszych serwerach. Nie zostaje również przekazany sprzedawcy podczas dokonywania płatności. Możesz dzięki temu płacić bez obaw.
Dzięki usłudze Garmin Pay możesz korzystać z tych samych kart, których używasz na co dzień. Usługa Garmin Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych największych banków, w tym z kartami Visa i Mastercard. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w zegarku, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.
Jak zresetować hasło w Vívoactive 3?
Do zmiany kodu dostępu wymagana jest znajomość bieżącego kodu. Kodu dostępu nie można odzyskać. W przypadku zapomnienia kodu dostępu należy usunąć portfel, utworzyć nowy i ponownie wprowadzić informacje o karcie płatniczej.Kod wymagany do uzyskania dostępu do portfela Garmin Pay można zmienić na urządzeniu Vívoactive 3.
- Na stronie urządzenia Vívoactive 3 w aplikacji Garmin Connect Mobile wybierz Garmin Pay > Zresetuj hasło.
- Wykonaj instrukcje wyświetlane na ekranie.
Przy kolejnej płatności za pomocą urządzenia Vívoactive 3 trzeba będzie wpisać nowy kod dostępu.