Rolnicy - bswartkowice.pl

Przejdź do treści
ROLNICY    RACHUNKI     -     KREDYTY    -     LOKATY    -    KARTY  -  PROMOCJE
RACHUNKI
Rachunek rozliczeniowy
Rachunek bieżący:
  • swobodne korzystanie ze zgromadzonych środków pieniężnych,
  • łatwy dostęp do środków poprzez placówki, konto internetowe - Internet Banking, telefon - aplikację mobilną Nasz Bank, bankomaty,
  • prowadzenie rozliczeń bezgotówkowych z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi,
  • możliwość ustanowienia Pełnomocnika do rachunku,
  • dyspozycje złożone do godziny 14:15 Bank wykonuje już w tym samym dniu, dyspozycje złożone później następnego dnia roboczego,
  • możliwość skorzystania z kredytu w rachunku bieżącym,
  • możliwość lokowania nadwyżek finansowych na lokatach.
                KREDYTY
                Bank posiada w swojej ofercie:
                Kredyt inwestycyjny
                • na finansowanie przedsięwzięć związanych z działalnością rolniczą
                • udzielany na okres do 15 lat
                • możliwość zastosowania karencji w spłacie rat kredytowych
                • dogodne formy zabezpieczeń
                • wymagany wkład własny wynosi minimum 20% nakładów inwestycyjnych


                Kredyt obrotowy
                • finansowanie bieżącej działalności
                • udzielany na okres do 36 miesięcy
                • w przypadku kredytów z okresem spłaty do 18 miesięcy nie jest wymagane udokumentowanie prawidłowego wykorzystania kwoty kredytu
                • indywidualne zasady spłaty kredytu
                • wykorzystanie kredytu jednorazowo lub w transzach
                • dogodne formy zabezpieczeń


                Kredyt w rachunku bieżącym
                • na finansowanie bieżących potrzeb związanych z prowadzeniem gospodarstwa rolnego
                • udzielany w formie odnawialnej linii kredytowej
                • wykorzystanie następuje w formie gotówkowej lub bezgotówkowej
                • każdy wpływ na rachunek zaliczany jest na spłatę kredytu, powodując jego odnowienie o kwotę dokonanej wpłaty do wysokości przyznanego limitu kredytowego
                LOKATY
                Rachunek lokaty terminowej
                Cechy produktu:
                • minimalna kwota wpłaty na rachunek lokaty terminowej - 1000 zł,
                • oprocentowanie stałe lub zmienne,
                • elastyczne okresy lokowania - do 24 miesięcy,
                • możliwość automatycznego odnowienia lokaty na kolejny okres umowny,
                • kapitalizacja odsetek na koniec okresu odsetkowego,
                • możliwość zadysponowania odsetkami po okresie umownym,
                • możliwość ustanowienia Pełnomocnika,
                • bezpieczeństwo środków zapewnia Bankowy Fundusz Gwarancyjny.
                     
                  KARTY
                  Karty płatnicze – debetowe (Mastercard Business / Visa Business) - zbliżeniowe
                  Nowoczesna i funkcjonalna karta debetowa Mastercard Business/Visa Business dla konta rolniczego, która oprócz standardowych funkcji wypłaty gotówki i realizacji transakcji bezgotówkowych umożliwia dokonywanie transakcji zbliżeniowych.

                  Zalety produktu:
                  • kartę klient otrzymuje do rachunku bieżącego,
                  • wygodne i bezpieczne narzędzie płatnicze dla firmy, bez konieczności noszenia gotówki,
                  • możliwość dokonywania szybkich, wygodnych i nowoczesnych płatności zbliżeniowych - poprzez zbliżenie karty do terminala akceptującego kartę oznaczonego logopayWave do kwoty 100 zł – bez potwierdzania numerem PIN*,
                  • możliwość płatności kartą w internecie – bezpiecznie dzięki usłudze 3D-Secure,
                  • swobodny dostęp do gotówki w bankomatach oznaczonych logo Mastercad/Visa w kraju i za granicą,
                  • możliwość wypłaty gotówki podczas zakupów w sklepach oznaczonych znakiem cash back/płać kartą i wypłacaj,
                  • stała kontrola finansów – możliwość sprawdzenia w każdej chwili dostępnych środków w bankomacie oraz za pośrednictwem bankowości elektronicznej,
                  • minimum formalności przy wydaniu karty,
                  • bezpieczeństwo:
                    • podczas dokonywania transakcji zbliżeniowych karta pozostaje cały czas w rękach użytkownika,

                    * terminal może wymagać potwierdzenia transakcji numerem PIN mimo zaistnienia warunków do zrealizowania transakcji zbliżeniowej
                  3D – Secure
                  Usługa 3D-Secure jest usługą umożliwiająca dokonanie transakcji bezgotówkowej w Internecie, u akceptantów udostępniających tę usługę, z wykorzystaniem:
                  1) odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne ustalonej przez użytkownika w Banku i hasła 3D-Secure,
                  lub
                  2) potwierdzenie transakcji w aplikacji mobilnej NASZ BANK, o ile posiadacz rachunku/użytkownik karty wybrał taki sposób akceptacji transakcji.

                  Usługa 3D-Secure jest automatycznie uruchamiana przy aktywacji karty.

                  Jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie zostanie wybrana, użytkownik karty nie zapłaci kartą w internecie z użyciem metody 3D-Secure.

                  Użytkownik w placówce Banku może:
                  • ustalić lub zmienić odpowiedź na hasło weryfikacyjne;
                  • dokonać zmiany metody akceptacji transakcji.

                  Warunkiem korzystania z usługi 3D-Secure przy dokonywaniu transakcji bezgotówkowej w Internecie jest jej dostępność w danym serwisie internetowym.

                  W przypadku dokonywania kartą transakcji bezgotówkowej w Internecie, autoryzacja transakcji polega na podaniu, w zależności od wymagań akceptanta:
                  1) wspierającego usługę 3D-Secure – prawidłowego numeru karty, daty ważności i cyfr nadrukowanych na rewersie karty (tzw. CVV2 / CVC2) oraz potwierdzenie transakcji w sposób określony wyżej;
                  2) który nie udostępnił usługi 3D-Secure – prawidłowego numeru karty, daty ważności i cyfr nadrukowanych na rewersie karty (tzw. CVV2 / CVC2) albo prawidłowego numeru karty i daty ważności.

                  W przypadku trzykrotnego podania błędnej odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne lub błędnego hasła 3D-Secure, usługa 3D-Secure zostanie zablokowana. Użytkownik może w dowolnej chwili zgłosić wniosek o odblokowanie usługi w placówce Banku.

                  1. System posiada certyfikację organizacji płatniczych Visa International oraz Mastercard International.
                  2. Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet korzystając z poniższych odnośników:
                  Usługa "CHARGEBACK" - zwrot kosztów (Visa i MasterCard)
                  1. W przypadku transakcji dokonywanych kartami Bank świadczy usługę chargeback na wniosek posiadacza karty/użytkownika karty w przypadku, gdy:
                  1) zakupiony towar nie został dostarczony zgodnie z umową,
                  2) zakupiony towar jest niezgodny z opisem (umową) bądź uszkodzony,
                  3) zakupiona usługa nie została wykonana albo jest niezgodna z opisem (umową),
                  4) dokonany został zwrot towaru, ale nie nastąpił zwrot zapłaconych środków pieniężnych,

                  2. Bank przeprowadza usługę chargeback po podjęciu przez użytkownika działań w stosunku do akceptanta, mających na celu odzyskanie kwoty transakcji
                  lub dostarczenie towaru/usługi zgodnie z umową albo innych wymogów, od których spełnienia uzależnione będzie uruchomienie usługi chargeback, jak zastrzeżenie karty,

                  3. Użytkownik składa wniosek o usługę chargeback niezwłocznie po stwierdzeniu sytuacji określonej w ust. 1 i podjęciu działań, o których mowa w ust. 2.

                  4. Do wniosku o usługę chargeback należy dołączyć następujące dokumenty:
                  1) potwierdzenie zawarcia umowy, zakupu towaru lub usługi;
                  2) pisemne wyjaśnienie zawierające informacje wskazane w regulaminie w rozdziale dotyczącym składania reklamacji;
                  3) szczegółowy opis zdarzenia oraz wykaz niezgodności;
                  4) informację na temat działań podjętych wobec akceptanta (tj. co najmniej wskazanie: daty i formy kontaktu użytkownika z akceptantem, danych akceptanta,
                  treści zgłoszonego żądania oraz odpowiedzi udzielonej przez akceptanta);
                  5) informację, czy towar został zwrócony, a jeśli nie – jaka jest tego przyczyna, potwierdzenie odesłania otrzymanego towaru lub opis podjętych prób zwrotu towaru;
                  6) informację o rezygnacji z usługi bądź innych żądaniach skierowanych do usługodawcy oraz potwierdzenie rezerwacji, anulacji otrzymanej od usługodawcy
                  lub paragonu z informacją o zwrocie środków pieniężnych.

                  5. Bank przeprowadza usługę chargeback zgodnie z międzynarodowymi regulacjami organizacji płatniczej, której logo znajduje się na karcie wykorzystanej do transakcji
                  (Visa lub Mastercard), tj. na zasadach i w terminach wskazanych przez te organizacje płatnicze.

                  6. Decyzja w sprawie zwrotu kwoty transakcji użytkownikowi jest niezależna od Banku.

                  7. Bank informuje użytkownika o decyzji akceptanta, w terminie 5 dni roboczych od dnia jej otrzymania; w przypadku stwierdzenia bezzasadności żądania zgłoszonego
                  we wniosku o chargeback, kwota kwestionowanej transakcji nie jest zwracana.
                  Usługa "CASH BACK" - płać kartą i wypłacaj (Visa i MasterCard)

                  Usługa ta daje możliwość wypłaty gotówki podczas płatności kartą za zakupy w sklepach stacjonarnych oferujących usługę "cash back" i jest bez dodatkowych czynności po stronie Klienta aktywna dla wszystkich posiadaczy kart Visa i MasterCard.
                  Jednorazowo podczas dokonywania płatności na dowolną kwotę, można wypłacić 300zł z kartą VISA i 500zł z kartą MasterCard. Wypłaty można dziennie powtarzać kilkakrotnie do wysokości limitu dziennych obciążeń, jakie są ustalone na karcie.
                  Pobrana kwota zmniejsza limit dostępny na karcie.

                  Jak skorzystać z usługi?
                    • sklepy obsługujące "cash back" są oznaczone odpowiednimi informacjami, logami MasterCard Cashback lub Visa Cashback; można również bezpośrednio spytać sprzedawcę,
                    • należy przed dokonaniem płatności za zakupiony towar poinformować sprzedawcę, że chcemy wypłacić gotówkę,
                    • podajemy kwotę jaką chcemy i podczas jednej transakcji karta zostanie obciążona do wysokości rachunku za towar i wypłacanej gotówki.

                    Korzyści z usługi "cash back":
                    • oszczędność czasu - wypłacamy gotówkę podczas zakupów, a większość czynności z tym związanych wykonuje za nas sprzedawca
                    • bezpieczeństwo - gotówka wypłacana z użyciem PIN-u
                    • wygoda - nie trzeba nosić przy sobie gotówki, a sieć punktów obsługujących usługę to ponad 330 000 sklepów
                    • można wypłacić dowolną kwotę w ramach limitu, np. 33,50zł,
                    Szczegółowe informacje o produkcie otrzymacie Państwo w placówkach Banku. Zapraszamy!
                    Bank Spółdzielczy w Wartkowicach z siedzibą w Wartkowicach 99-220 Wartkowice, ul. Targowa 12, wpisany przez Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym za nr 0000117250, NIP:8281011234, REGON:000502948, Bank Spółdzielczy w Wartkowicach podlega nadzorowi
                    Komisji Nadzoru Finansowego
                    CODE SWIFT: GBWCPLPP
                    Wróć do spisu treści