Western Union - bswartkowice.pl

Przejdź do treści
Western Union



Western Union to proste i szybkie międzynarodowe przekazy pieniężne.

 
Zalety usługi:
    • niezawodność – Western Union oferuje swoim Klientom międzynarodowe przekazy  pieniężne od ponad 160 lat. Dzięki numerowi kontrolnemu każdy przekaz jest monitorowany, co gwarantuje, że pieniądze są wypłacane szybko i wyłącznie osobie upoważnionej;
    • szybkość – pieniądze można odebrać już po kilku minutach* od chwili ich wysłania. Western Union, dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii oraz globalnej sieci komputerowej, zapewnia natychmiastowe przekazy w ponad 200 krajach i terytoriach na całym świecie;
    • wygoda – wysyłający i odbiorcy mogą korzystać w blisko 600 000** placówkach agencyjnych Western Union na całym świecie. Wiele z nich otwartych jest siedem dni w tygodniu przez cały rok. Posiadanie rachunku bankowego nie jest wymagane.
 
Przeznaczenie:
W Polsce przekazy Western Union przeznaczone są dla osób prywatnych i dostępne w obrocie krajowym i międzynarodowym:
    • w obrocie krajowym przekazy realizowane są w PLN,
    • w obrocie międzynarodowym przekazy realizowane są w PLN,
    • wypłaty środków z przekazów w PLN nadanych poprzez Western Union w Polsce lub zagranicą.


*  Przekazanie środków może być opóźnione lub usługi mogą być niedostępne w zależności od określonych  warunków transakcji, w tym wysłanej kwoty, kraju przeznaczenia, dostępności waluty, kwestii regulacyjnych, wymogów dotyczących identyfikacji, godzin urzędowania placówek agencyjnych, różnic w strefach czasowych, wyboru opcji o późniejszym terminie odbioru. Zastosowanie mogą mieć również dodatkowe ograniczenia. Więcej szczegółów w warunkach przekazów.
** W niektórych krajach wysyłanie pieniędzy nie jest możliwe, Klienci mogą jedynie odebrać przekaz.


Jak wysłać przekaz Western Union?
  1. Udaj się do najbliższej placówki agentów Spółdzielczej Grupy Bankowej.
  2. Wypełnij formularz „Ostrzeżenie przed oszustwem” oraz zapoznaj się z „Regulaminem usługi przekazu pieniężnego Western Union”.
  3. Przedstaw ważny dokument tożsamości i opłać przekaz (wysyłaną kwotę przekazu wraz z opłatą).
  4. Odbierz potwierdzenie wysłania przekazu (z Numerem Kontrolnym Przekazu Pieniężnego MTCN).
  5. Skontaktuj się z odbiorcą, poinformuj go o szczegółach przekazu (Numerze Kontrolnym Przekazu Pieniężnego MTCN, danych nadawcy, kraju nadania i wysłanej kwocie).

Jak wypłacić przekaz Western Union?
  1. Udaj się do najbliższej placówki agentów Spółdzielczej Grupy Bankowej.
  2. Przedstaw ważny dokument tożsamości oraz przekaż szczegóły przekazu otrzymane od nadawcy (Numer Kontrolny Przekazu Pieniężnego MTCN, spodziewaną kwotę i walutę przekazu, kraj nadania, imię i nazwisko nadawcy).
  3. Odbierz pieniądze i potwierdzenie wypłaty przekazu.

Western Union obsługiwany jest we wszystkich placówkach naszego Banku.



Istotne informacje
  • Usługę świadczy Western Union Payment Services Ireland  Limited („WUPSIL” lub „Western Union”) na terenie Europejskiego Obszaru  Gospodarczego („EOG”). Wybrane Banki Spółdzielczej Grupy Bankowej  działają jako subagenci.
  • Przed potwierdzeniem przekazania wysyłanych pieniędzy otrzymają  Państwo informację o maksymalnym czasie realizacji usługi, wysokości  opłat prowizyjnych oraz kursie wymiany walut, odpowiadającym transakcji  tym samym kanałem, który będzie wykorzystany do zlecenia przekazu  pieniężnego.
  • Z usługi mogą korzystać osoby, które ukończyły 18. rok życia.

Więcej informacji na stronie:https://www.westernunion.com/pl/pl/home.html

Nie wysyłaj przekazu Western Union, jeżeli stanowi on:
  •    opłatę z tytułu aukcji / ofert internetowych (np. zakup samochodu w okazyjnej cenie),
  •    opłatę z tytułu zaliczek na wynajem mieszkań,
  •    opłatę za pośrednictwo w znalezieniu pracy za granicą,
  •    oszustwo „na wnuczka”,
  •    opłatę za zakup i transport zwierząt z egzotycznych krajów,
  •    opłatę manipulacyjną związaną z preferencyjnym udzieleniem kredytu,
  •    opłatę za paczkę (często z nieznaną zawartością) z Turcji, Kamerunu, Beninu, Ghany, Nigerii, Tajlandii, Malezji, Indonezji,
  •    opłatę za podróż, zakończenie kontraktu osoby poznanej na portalu społecznościowym.


Pamiętaj – przekazy pieniężne docierają do odbiorców bardzo szybko. Gdy środki zostaną odebrane, firma Western Union zazwyczaj nie ma możliwości ich zwrotu — nawet w przypadku oszustwa.  Wysyłaj pieniądze tylko osobom, które znasz i które oczekują na środki w kraju przeznaczenia. Nigdy nie udostępniaj danych przekazu innym osobom niż odbiorca.


Kontakt
Masz pytania?
zadzwoń: 800 207 606 (bezpłatne połączenia z telefonów komórkowych i z zagranicy)
lub napisz: poland.customer@westernunion.pl

Konsultanci Western Union odpowiedzą na Państwa pytania od  poniedziałku do soboty w godzinach 8:00 – 20:00. Pod wskazanym numerem  infolinii mogą Państwo uzyskać informacje na temat usługi przekazów  pieniężnych Western Union oraz danych teleadresowych placówek
Bank Spółdzielczy w Wartkowicach z siedzibą w Wartkowicach 99-220 Wartkowice, ul. Targowa 12, wpisany przez Sąd Rejonowy w Łodzi XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego do rejestru przedsiębiorców w Krajowym Rejestrze Sądowym za nr 0000117250, NIP:8281011234, REGON:000502948, Bank Spółdzielczy w Wartkowicach podlega nadzorowi
Komisji Nadzoru Finansowego
CODE SWIFT: GBWCPLPP
Wróć do spisu treści